Toons.ro a fost creeat pentru rularea jocurilor din browser pe un calculator. Pentru o experiență mai bună, vă rugăm să utilizați un computer desktop.

Caesar II

Jucat de 88 ori.
0 (0 Aprecieri)
Descriere:
Caesar II este un joc video din 1995 din seria de jocuri video Caesar, care are loc în Roma Antică. Este al doilea joc din seria City Building.
La începutul jocului, Imperiul Roman nu se extinde mai departe de Italia. Jucătorii au oportunitatea de a civiliza provinciile barbare adiacente, ajungând în cele din urmă la întregul Imperiu Roman în apogeul său. Când o provincie este civilizată, aceasta deblochează provinciile înconjurătoare. Un rival computerizat îndeplinește, de asemenea, misiuni care împiedică jucătorul să civilizeze acea provincie și îi permit să civilizeze provinciile adiacente acesteia (se știe că computerul a civilizat o provincie pe care nu a putut să o selecteze atunci când a civilizat-o cu succes pe ultima, ceea ce înseamnă că este un eveniment aleatoriu, mai degrabă decât o inteligență artificială). Spre deosebire de Caesar al III-lea sau Faraon, provincia și orașul sunt sfere separate, la fel ca și armata. Jucătorul construiește facilități din sectorul primar (cum ar fi mine sau ferme), facilități comerciale (cum ar fi drumuri sau docuri) și facilități militare (cum ar fi forturi și ziduri) pe o hartă și își construiește casele orașului, facilitățile din sectorul secundar (cum ar fi crame sau olari) și facilitățile din sectorul terțiar (cum ar fi stații de pompieri, secții de poliție, băi) pe o alta (reprezentată ca patru pătrate în centrul hărții provinciale). De asemenea, spre deosebire de jocurile ulterioare, plimbătorii nu sunt obligați să aducă servicii oamenilor, ceea ce este determinat în schimb de distanța dintre o clădire și alta. Armatele invadatoare diferă și de jocurile ulterioare prin faptul că orașele barbare există în multe provincii din care pot emana armate barbare. Acestea sunt convertite în orașe romane prin invadarea lor și înfrângerea locuitorilor. Majoritatea misiunilor necesită ca jucătorul să pacifice o provincie și să ridice nivelul de trai al cetățenilor la un anumit nivel, fără a suferi pierderi militare și fără a pierde favoarea împăratului, adesea într-un anumit interval de timp. Factorii majori în construirea orașelor și provinciilor sunt valorile locuințelor și tipurile de locuințe, șomajul/lipsa forței de muncă, impozitele, salariile, deficitele, lipsa alimentelor, pregătirea militară și moralul, precum și cerințele imperiale. Jocul este câștigat atunci când jucătorul a cucerit suficiente provincii pentru a atinge rangul de Caesar. Jocul este pierdut dacă rivalul computerizat al jucătorului devine Caesar, dacă Caesar îl îndepărtează pe jucător din funcție pentru că are un deficit prea mare, pentru că depășește intervalul de timp, pentru că nu respectă cerințele imperiale sau pentru că orașul este cucerit.

Instrucțiuni:


Categorii:

Comentarii

Jocuri similare

×

Report Game